Į mano lentyną
Įvertink:
Sėkmė priklauso ne nuo laimės
Tai romano formoje pateikta rinkos problemų analizė ir realiai įgyvendinti ir įgyvendinami marketingo sprendimai.
...artėjo XXI amžius ir klientai darėsi dar išrankesni, konkurencija dar žiauresnė. Kas dabar gali užtikrinti konkurencinį pranašumą? Kaip konkuruoti rinkoje, kurioje kritusios kainos, pasirinkimas didelis, o kokybė ir pristatymo terminai panašūs? Atsakymu gali būti - į Partnerystę...
rodyti daugiau
...artėjo XXI amžius ir klientai darėsi dar išrankesni, konkurencija dar žiauresnė. Kas dabar gali užtikrinti konkurencinį pranašumą? Kaip konkuruoti rinkoje, kurioje kritusios kainos, pasirinkimas didelis, o kokybė ir pristatymo terminai panašūs? Atsakymu gali būti - į Partnerystę...
Leidėjas
Rgrupė
Metai
2004
Puslapiai
262
EAN13
9985787510
Žanrai:
Marketingas
Mano atsiliepimas
Atsiliepimai (1)
Aurimas Mikalauskas
įvertino knygą
Pirmąjį "Tikslą" perskaičiau prieš gerus du metus ir nuo to laiko karts nuo karto perskaitydavau kokią knygą apie Apribojimų Teoriją (TOC), tačiau Antrąjį Tikslą kažkaip sugebėjau praleisti, nors jau seniai dulkėjo...
rodyti daugiau